Kariéra
Kariéra
V případě zájmu o více informací či o pracovní pozici nás neváhejte kontaktovat. Rádi Vám sdělíme více informací.
Advokát(ka), Advokátní koncipient(ka)
Kdo jsme?
Advokáti specializovaní na právní služby týkající se life science (farmaceutický průmysl, zdravotnické prostředky a jiné produkty zasahující do zdraví), stavebního práva, územního plánování a nemovitostí, u kterých se nicméně v případě zájmu setkáte téměř se vším, co můžete potřebovat a vyzkoušet si v praxi před advokátními zkouškami (trest, rodinná agenda apod.).
Hledáme nového člena týmu, který:
- má dobrý přehled o právu jako takovém
- vládne angličtinou slovem i písmem
- zvládne pracovat se základním kancelářským software
- je aktivní, má vnitřní motivaci k práci a advokacie pro něj není jen nezbytným zlem
- má zájem o déletrvající spolupráci
Co nabízíme?
- neformální prostředí, kde každého znáte jménem a nemusíte se ho bát na nic zeptat
- možnost získání jak velmi atraktivní specializace, tak generální praxe a kvalitní přípravy na advokátní zkoušky
- možnost sledovat a řešit případy jako celky, komunikovat přímo s klienty a zpětnou vazbu k vaší práci
- sdílení našeho know-how
- pracovní dobu 8 hodin denně
- kancelář v centru Prahy v ulici Na Poříčí
- možnost stabilní dlouhodobé spolupráce i po zkouškách
- mzdu (pro advokátního koncipienta): 35.000,- Kč – 50.000,- Kč
To, zda jste advokátní koncipient těsně po škole, ještě studujete a máte teprve před státnicemi, anebo už máte advokátní zkoušky naopak za sebou, není pro naše rozhodnutí o tom, zda mezi nás zapadnete, podstatné – tak se neváhejte ozvat.
Office a marketingová podpora
Kdo jsme?
Jsme advokáti specializující se na právní služby z oblasti lifescience (farmaceutický průmysl, zdravotnické prostředky a jiné produkty zasahující do zdraví), stavebního práva, nemovitostí, ale i dalších právních oblastí. Do našeho 12 členného týmu hledáme kolegyni či kolegu na pozici „office/marketing assistant“.
Tvým úkolem bude administrativní a marketingová podpora našeho právního týmu. Potřebujeme někoho, kdo bude naši kancelář držet pevně v otěžích, abychom se mohli plně věnovat naší práci. Pod palcem budeš mít následující agendu:
Chod kanceláře
- zajištění hladkého chodu kanceláře v administrativní rovině (nákupy pro kancelář, uvádění klientů, administrativní podpora týmu)
- řešení provozních záležitostí – komunikace se správcem budovy a koordinace případných událostí (opravy, rekonstrukce) s chodem naší kanceláře
Budeš první, kdo se o těchto událostech dozví a my budeme moc rádi, když vše zkoordinuješ tak, abychom mohli nerušeně pracovat. - obstarávání pochůzek (notáři, soudy, klienti)
- evidence účetních dokladů, příprava podkladů pro účetní
Organizaci seminářů a akcí pro klienty
- organizační zajištění vzdělávacích akcí, eventů pro naše klienty apod.
(zajištění akce od A – Z: od přípravy a rozeslání pozvánek, až po vedení a kontrolu rozpočtu, celkového zajištění a vyúčtování akce)
Personální agendu
- nábor nových členů našeho týmu, zajištění jejich hladkého nástupu
(zadávání inzerce, komunikace s uchazeči, technické zabezpečení nového pracovního místa, školení nových zaměstnanců) - organizace firemních akcí (teambuilding, vánoční večírky apod.)
Chceme spolu občas trávit chvíle nejen pracovně. Potřebujeme někoho, kdo náš tým jednou za čas vytáhne ze světa paragrafů.
Marketing
Nehledáme marketingového guru. Chceme být však vidět na webu a sítích. Jsme na LI a FB.
- Potřebujeme, abys měl/a základní znalosti o tom, jak funguje web a svět sociálních sítí, na kterých sdílíme s veřejností odborné články, občas střípky z naší kanceláře. Tvým úkolem bude jejich zpracování a publikace na webu a komunikace na sociálních sítích.
- Občas potřebujeme vytvořit reprezentativní leták, plakát, pozvánku, PF-ko.
Používáme k tomu jednoduché kreativní nástroje, se kterými Tě naučíme v případě potřeby pracovat
Hledáme člena týmu, od kterého očekáváme:
- proaktivní přístup k práci, která pro Tebe bude také trochu koníčkem
- velmi dobrou znalost českého a anglického jazyka slovem i písmem
- psaní textů (ideálně s alespoň minimálním povědomím o právu)
- znalost práce se základním kancelářským software
- kultivované vystupování a projev
- preferujeme dlouhodobou spolupráci
Co nabízíme?
- neformální prostředí
- neomezené nápoje a ovoce na pracovišti
- místo výkonu práce v centru Prahy. Sídlíme v Domě Černá Labuť, ul. Na Poříčí. Pod okny máme metro, tramvaj, vlak (Masarykovo nádraží cca 5 minut chůze)
- možnost částečného úvazku pro rodiče s dětmi, studenty
- flexibilní pracovní dobu minimálně 20 hodin týdně
- možnost home office
- možnost uplatnění Tvých organizačních a kreativních schopností
- datum nástupu dohodou
Přijde Ti nabízená pozice zajímavá, nebo váháš a chtěl/a by ses dozvědět více? Napiš nám na kristova@m2apartners.cz nebo se u nás jednoduše zastav!
V případě sympatií na obou stranách Ti bude k ruce Veronika, která Ti celou agendu předá a naučí Tě a vysvětlí vše, co bude třeba, aby ses u nás od prvního dne cítil/a pevný/á v kramflecích.
Chcete pomoci s tímto tématem?
Ozvěte se nám a rádi Vám pomůžeme, případně využijte kontaktní formulář níže